torsdag, juni 30, 2011

Lata dagar...

Då var vi i Norge på semester. Vädret är helt ok, har solat lite på svigers altan, men det har kommit lite regn också.
Det känns skönt att vara tillbaka och att träffa vänner och familjen som vi har här.
Idag var jag och barnen på besök på deras gamla dagis och på vägen dit åkte vi förbi vårat gamla hus.
Lite konstigt att någon annan bor där nu, där Daniel blev född och Emma lärde sig cykla.
Körde lite saktare än normalt för att se, men inte FÖR sakta, vill ju inte att någon ska tro att jag är en stalker:)


I lördags mötte jag en av min bästa vänner Silje för att fika med barnen. Våra äldsta har känt varandra sen de var några månader gamla. Jag träffade Silje för första gången för 6 år sedan i en mamma grupp.
Och sedan dess har både vi och våra små varit vänner i vått och torrt.


Ingrid-Natalie & Emma. Små bästa vänner.


Silje och Nora-Cecilie.



                             *****



Farfar & Daniel spelar gitarr



Vi bor hos barnens famor och farfar och de har en jättefin utsikt över havet från vardagsrummet och altanen.
Vi har nästan hela nedervåningen för oss själva så det är helt perfekt.
Daniel & farmor i uterummet på altanen. 


Farfar sitter i godstolen och njuter utsikten.








Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...