lördag, juni 11, 2011

School's out for summer

Igår var en stor dag för min systerdotter Madeleine. I går tog hon studenten.
Själv tog jag studenten för 9 år sen och jag kommer ihåg det som om det vore igår, hur det kändes när man sprang ut där på skolan och vet att man är färdig och att man aldrig behöver gå tillbaka.
Samtidigt kommer jag ihåg att det kändes konstigt och på ett sätt skrämmande att man aldrig skulle träffa alla kompisar igen på samma sätt som innan.
Nu när jag ser tillbaka på det så här med lite avstånd, så var det en fin tid och en tid  i livet som jag aldrig kommer glömma...


 
Här står vi spända och väntar på skolgården. Nu är det inte länge före utspringet!




































Uppe i de här lastbilarna står man och skriker sig hes runt omkring i Stockholms gator.
Hög musik, små champagneflakor som man fått runt halsen töms, man sjunger och skriker ihop med sina vänner för man är bara så glad för att den här dagen är äntligen här.

 








Med sol och en temperatur på minst 30 grader så var det några som bestämde sig för att gå och köpa en pool.

















 












































Grattis Madde, hoppas du hade en fin dag.
Tack för att vi fick vara med och fira den med dig.



Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...